با وجود انتخاب های زیادی که داریم انتخاب کردن یک طراح برای برآورده کردن نیاز های خاص ما می تونه سخت باشه.متن زیر به شما کمک میکنه که بتونید یک طراح خوب پیدا کنید.علاوه بر این نکاتی که قرار گفته بشه میتونه مفید باشه وقتی میخواید یه طراح وب ، یه طراح گرافیک یا هر طراح دیگه ای پیدا کنید.
۱-تجربه
دیدن پروژه های قبلی یک طراح به شما ایده ای خوبی میده تا این که بدونید مهارت های طراح در چه سطحی وجود داره و چقدر میشه ازش انتظار داشت.اگر چه این به این معنی نیست که یک طراح جدید نمیتونه محصولی با کیفیت بالا تولید کنه ، این نکته باید با تمام نکته ی ذکر شده در زیر در نظر گرفته بشه.که در این صورت یک نمونه کار قوی احتمالا بهترین راه تشخیص برای فهمیدن سطح مهارت های یک طراح است.
۲-توصیفات مثب
مثبت بودن نظر مشتریان و همکاران گذشته.
از صحت توصیفات گذشته اطمینان حاصل کنید. با پیدا کردن آدرس وب سایت یا ایمیل زدن به شرکت مورد نظر میشه این کار رو کرد.
۳-یک طراحی دقیق
آیا طراح مورد نظر از یک فرآیند خاص برای طراحی لوگو پیروی میکنه یا به سادگی فست فود ها لوگو میده بیرون.یک فرآیند معمولی طراحی کمتر از ۴۸ ساعت طول نمی کشه.
به این فکر کنید که لوگوی شما چه مدت قرار مورد استفاده قرار بگیره.آیا می خواهید در کمتر از ۴۸ ساعت طراحی شود (چه رسد به تحقیق)؟طراحی لوگو مثل فروشگاه مواد غذایی نیست که برید در فروشگاه و خرید کنید.
برای طراحی لوگو محدوده ای زمانی خاصی وجود نداره . بسته به نیاز های مشتری ممکنه زمان طراحی متفاوت باشه . معمولا برای کسب کار های کوچیک و متوسط بین ۲ الی ۶ هفته طول می کشه.
۴-جوایز و طراحی های منتشر شده
آیا تا حالا جایزه ای برنده شده؟آیا کار آنها در هر کتاب یا مجله منتشر شده است؟ آنها در صنعت چقدر شناخته شده اند؟
۵-نمونه کارهای قوی
نمونه کار هاشون چگونه است؟فرق بین لوگو های جعلی و واقعی چیست؟وقتی می گویم “آرم های جعلی” ، به آرم های ساخته شده برای شرکت های جعلی مراجعه می کنم ، نه برای مشتریان واقعی.
۶-قیمت
هزینه های خدمات معمولاً نسبت به آنچه می خواهید دریافت کنید کاملاً مشهود است. در بیشتر موارد ، آنچه را پرداخت می کنید دریافت می کنید.
در واقع طراحی یک لوگو چقدر هزینه داره؟ در تجربه من متدوال ترین و سخت ترین سوال همینه. به این خاطر که هر شرکت نیاز های متفاوتی داره.بهترین روش برای این مشکل اینه که برای هر مشتری یک نقل قول خاص ترسیم کنید.
۷-خدمات عالی برای مشتری
آیا آنها به سرعت به ایمیل شما پاسخ می دهند؟ چگونه آنها ارتباط برقرار می کنند و خود را معرفی می کنند؟ یک طراح باید در تمام مراحل ، از طریق ایمیل اولیه از طریق پشتیبانی تا پشتیبانی پس از فروش ، خدمات عالی به مشتری ارائه دهد.
۸-حرفه ای بودن در تجارت
توجه به جزئیات ، اعتماد به نفس ، مهارت های ارتباطی قوی و مدیریت زمان همه مهم و اساسی هستند و دست به دست هم میدهند تا خدمات عالی رو به مشتری ارائه بدن.
۹-سوالات مناسب
یک طراح باید سؤالات مختلفی را مطرح کند تا نیازهای شما را در رابطه با اهداف تجاری شما دریابد. سوالات باید در مورد تاریخچه شرکت ها ، بازار هدف ، رقبا ، اهداف شرکت و غیره باشند.
این ۹ مورد است که باید هنگام انتخاب یک طراح لوگو به آنها توجه کنید.
دیدگاهتان را بنویسید