تاریخ امروزپنج شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۹

لوگوی جدید پست

شرکت ملی پست به نوسازی ناوگان موتوری و تغییر لوگو با هدف نوسازی اجزای مختلف شبکه‌ خود اقدام کرد.

نعمتی با تاکید بر تغییر لوگوی شرکت ملی پست در راستای تحول شرکت بیان کرد: هدف ما پوست‌اندازی شرکت ملی پست است و نوسازی برند هم از بحث‌های ماست. اما باید توجه داشت نوسازی محدود به تغییر برند نیست و همه اجزای شبکه پست در حال نوسازی و پوست‌اندازی است و این نوسازی باید در اجزای مختلف شبکه پستی اتفاق بیفتد.

گفتنی است مراسم نوسازی ناوگان موتوری و رونمایی از لوگوی جدید شرکت پست در راستای تحول این شرکت،‌ یکشنبه ۲۷ مرداد ماه در شرکت ملی پست برگزار و تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت ملی پست، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت نیرومحرکه منعقد شد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *