فصد خون غرب تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تاریخ امروزشنبه , ۲۸ مهر ۱۴۰۳

Rainbow Six Siege در انتظار کنسول های نسل بعد

Rainbow Six Siege

Ubisoft یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های کامپیوتری است که تاکنون عناوین بسیاری را منتشر کرده که اکثر آن‌ها تبدیل به عناوینی پرفروش و محبوب شده‌اند و همین مسئله باعث شده تا این شرکت وسوسه شود  با انتشار سالیانه‌ اکثر عناوین خود سود بسیاری را به جیب بزند. اما راه عناوینی که نام Tom Clancy فقید را به دوش می‌کشند، جداست. عناوین شاخصی که تحت نظارت Tom Clancy ساخته می‌شدند یعنی سری بازی‌های Ghost Recon ،H.A.W.X ،Splinter Cell و Rainbow Six خوشبختانه به سرنوشت سری بازی‌هایی نظیر Assassin’s Creed دچار نشدند و بر روی هر نسخه از آن‌ها، به اندازه‌ کافی وقت گذاشته می‌شود؛ به همین علت، هر بار که نسخه‌ جدیدی از این سری بازی‌ها منتشر می‌شود به خود تغییراتی قابل توجه‌ای را می‌بیند و نسبت به نسخه‌ قبلی خود شاهد پیشرفت‌هایی (و البته در برخی موارد، پسرفت‌ها) می‌شود.

الکس کارپاسیز، مدیر پرزنتیشن یوبیسافت، در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است که در آینده می‌خواهند Rainbow Six Siege را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهند.

یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، برنامه‌های ویژه‌ای برای پشتیبانی طولانی مدت از این بازی درنظر گرفته است. آن‌ها قصد دارند برای ۱۰ سال آینده از رینبو سیکس سیج پشتیبانی کنند و تعداد اپراتورهای عرضه شده را به رقم ۱۰۰ برسانند. همچنین در گذشته کارگردان برند Rainbow Six Siege اعلام کرده بود که آن‌ها قصد دارند این بازی را برای کنسول‌های نسل آینده هم عرضه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکس کارپاسیز، مدیر پرزنتیشن (Presentation Director) یوبی سافت، در گفت‌وگوی اخیر خود از پشتیبانی طولانی مدت از بازی و همچنین کنسول‌های ویدیویی نسل بعد صحبت کرده است. کارپاسیز دراین‌باره می‌گوید:

ما برای چند سال دیگر قرار است در این مکان باقی بمانیم و البته که می‌خواهیم این بازی را برای کاربران بیشتری در دسترس قرار دهیم. بااین‌حال در حال حاضر موردی وجود ندارد که بتوانیم آن را معرفی کنیم.

بااینکه هنوز مورد خاصی به‌صورت قطعی تایید نشده است، اما باتوجه‌به گفته‌های مدیر برند Rainbow Six Siege و همچنین پشتیبانی طولانی مدت از این بازی، به‌نظر می‌رسد با نزدیک شدن به عرضه کنسول‌های نسل بعد، اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *