تاریخ امروزسه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۹

بیلبورد خلاقانه نایکی

بیلبورد خلاقانه نایکی که در آن فرم فیزیکی بیلبورد هم قسمتی از طراحی و در راستا و هماهنگ با ایده است
شما سریع‌تر از چیزی هستید که فکر می‌کنید

هر گونه‌ای از تبلیغات، باید با رسانه‌ای که آن را منتشر می‌کند، هماهنگی فرمی و محتوایی داشته باشد این رسانه می‌تواند بیلبورد، پوستر، آگهی روزنامه یا ساک خرید باشد هر رسانه، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از بقیه رسانه‌ها متمایز می‌کند و بهتر است که این تمایز در طراحی رعایت شود و تبلیغ را با رسانۀ تبلیغ، هماهنگ و متناسب نماید این همان اتفاقی است که در این تبلیغ افتاده و از فرم و فیزیک بیلبورد، برای طراحی و انتقال پیام استفاده شده است
بیلبورد

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *