فصد خون غرب تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تاریخ امروزشنبه , ۲۸ مهر ۱۴۰۳
بنر شهادت سردار سلیمانی

بنر و پوستر شهادت سردار قاسم سلیمانی_شهادت سردار سلیمانی_سردار سلیمانی

به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه، بنر تسلیت شهادت سردار سلیمانی به همراه فایل لایه باز آن بازنشر می شود.

 

سپهبد قاسم سلیمانی فردی ولایت پذیر بود و همواره خود را سرباز ولایت می دانست. او با تلاش های بی وقفه توانست گروهک های تروریستی را به ورطه نابودی بکشاند و در شرایط پیچیده این روزگار اولویت‌ها را به خوبی تشخیص می‌داد و به مبارزه با آنها پرداخت. شخصیت و ابهت وی در منطقه باعث شده بود که خواب را از چشم دشمنان بگیرد و با تلاش های خستگی ناپذیرش جبهه مقاومت به انسجام و یکپارچگی برسد و مطمئناً بعد از شهادت این سردار ایثارگر و محبوب جبهه مقاومت به صورت یکپارچه به مقابله با دشمنان می‌پردازند و در راستای مبارزه با استکبار جهانی فعالیت می‌کند. تروریست‌های آمریکایی در ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

به گفته خبرگذاری فارس تعداد کشته های آمریکایی هنوز در دسترس نیست و دولت آمریکا هیچ آماری را اعلام نکرده است،اما طبق خبرهای گذشته تعداد۱۵۰۰سرباز آمریکایی در آنجا حظور بصورت آماده باش داشته اند.اولین موشک اصابت کرده در ساعت ۱:۲۰ اعلام شده که مصادف با ساعت ترورشهید سلیمانی میباشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *