وقتی تبلیغ جت های خصوصی Cessna Citation به دیوید اوگیلوی از بزرگان تبلیغات آمریکا، سپرده شد، او روش متفاوتی را برای ارتباط با مشتریانش که قشر بسیار مرفه جامعه بودند، به کار بست دیوید اوگیلوی چند کبوترنامه رسان را با اطلاعاتی درباره جت Cessna، برای چند تن از ثروتمندان فرستاد و به آنها پیشنهاد یک سواری رایگان با این هواپیماها را داد و درخواست کرد که آدرس خود را به پای کبوترها ببندند و آنها را پرواز دهند و جالب اینکه بیشتر کبوترها بازگشتند به واسطه این تبلیغ ساده اما هوشمندانه، اوگیلوی توانست یک هواپیمای جت Cessna را به قیمت ۶۰۰ هزار دلار به یکی از همین ثروتمندان بفروشد فکر می کنید هزینه این تبلیغات و اجاره چند کبوتر نامه رسان چقدر می شود؟ مطمئنا کمتراز ۵ هزار دلار
خلاقیت تبلیغات
دیدگاهتان را بنویسید