آگهی جذاب و متفاوت تویوتا در روزنامه
این تبلیغ مزیت داشتن دوربین عقب رو در این مدل تویوتا به رخ میکشه آگهیِ اول خودرو رو از زاویه جلو و بغل نشون میده، اما وقتی مجله رو ورق میزنیم، در پشت آگهی، خودرو رو از زاویه عقب هم میبینیم و متوجه میشیم که یک سگ پشت ماشین بوده که ما متوجه اش نبودیم این یعنی استفاده خلاقانه از ویژگی ورق زدن که مختص به این رسانه تبلیغاتی(مجله و روزنامه) است به این هم دقت کنید که همه نوشتهها و حتی لوگوی تویوتا در آگهی اول، برعکس هستن
بارها صحبت کردیم که هر تبلیغ باید با رسانهای که منتشرش میکنه، در هماهنگی کامل باشه، به شکلی که بتونه از قابلیتهای اون رسانه (فرم، سازه، ویژگیها، اجزای تشکیل دهنده و ) در جهت انتقال سریعتر و عمیقتر پیام تبلیغ، استفاده کنه
آگهی
دیدگاهتان را بنویسید