تاریخ امروزجمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۹

تشویق مردم به بستن کمربند ایمنی

تشویق مردم به بستن کمربند ایمنی را در پوستر، بیلبورد و تیزر دیده بودیم، اما روی ساک خرید نه.
این ساک خرید، یک نمونه عالی است برای هماهنگی کامل و بی نقص تبلیغ با رسانه

هر تبلیغ با رسانه‌ای که آن را منتشر می‌کند، باید در هماهنگی کامل باشد، به شکلی که بتواند از قابلیت‌های آن رسانه (فرم، سازه، ویژگی‌ها، اجزای تشکیل دهنده و …) در جهت انتقال سریع‌تر و عمیق‌تر پیام تبلیغ، استفاده کند.
#تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *