تاریخ امروزشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

تبلیغ خلاقانه شکلات کیت کت

🔰 تبلیغ خلاقانه شکلات کیت کت در مجله

📌 وقتی مجله را ورق می‌زنیم، انگار شکلات را از وسط نصف می‌کنیم، این یعنی استفاده خلاقانه از خصوصیات رسانه (قابلیت ورق زدن مجله) در طراحی تبلیغ و هماهنگی تبلیغ با رسانه‌ای که در آن منتشر شده، وقتی شما مجله را ورق می‌زنید، انگار تکه‌ای از کیت کت را شکسته و جدا می‌کنید.

📌 شعار کیت کت (Have a Break, Have a Kit Kat) مشتریان را دعوت می‌کند که یک استراحت کوتاه داشته باشند و کیت‌کت بخورند. کلمه Break در این شعار ایهام دارد، یعنی هم به معنای استراحت کردن به کار رفته و هم به معنای شکستن و جدا کردن تکه‌های شکلات کیت‌کت با این حساب، این تبلیغِ خلاقانه ایست و ارتباط و هماهنگی کاملی بین تبلیغ و شعار برند در آن لحاظ شده‌ است
#آگهی

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *