آگهی اولین عابر بانک ایران در ۱۳۵۱
این ویژگی آگهیهای قدیمی را بسیار دوست دارم، تیتر و متن آنها بسیار صریح، ساده و قابل فهم بود و مخاطب میتوانست با خواندن متن آگهی به جواب سوالهایش درباره آن محصول برسد و مجاب شود که از آن محصول یا خدمات استفاده کند و یا حداقل کنجکاوی مخاطب را نسبت به آن تحریک میکرد اما متاسفانه بسیاری از آگهیهای امروزی شعاری و مبهم هستند کلمات و جملات بکار رفته در آنها شاعرانهاند، و حتی تلاش میشود که زیبا و خوش آهنگ باشند، اما اطلاعات و پیام مشخصی به مخاطب نمیدهند بیشتر شبیه به یک اثر دکوراتیو و تزیینی هستند تا اثری که به نیت انتقال پیام طراحی شدهاست
بد نیست آگهی قدیمی ماشین ژیان را هم در اینجا ببینید
نوستالژی
دیدگاهتان را بنویسید