فصد خون غرب تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تاریخ امروزجمعه , ۲۰ مهر ۱۴۰۳

آگهی اولین عابر بانک ایران د

آگهی اولین عابر بانک ایران در ۱۳۵۱

این ویژگی آگهی‌های قدیمی را بسیار دوست دارم، تیتر و متن آنها بسیار صریح، ساده و قابل فهم بود و مخاطب می‌توانست با خواندن متن آگهی به جواب سوالهایش درباره آن محصول برسد و مجاب شود که از آن محصول یا خدمات استفاده کند و یا حداقل کنجکاوی‌ مخاطب را نسبت به آن تحریک می‌کرد اما متاسفانه بسیاری از آگهی‌های امروزی شعاری و مبهم هستند کلمات و جملات بکار رفته در آنها شاعرانه‌اند، و حتی تلاش می‌شود که زیبا و خوش آهنگ باشند، اما اطلاعات و پیام مشخصی به مخاطب نمی‌دهند بیشتر شبیه به یک اثر دکوراتیو و تزیینی هستند تا اثری که به نیت انتقال پیام طراحی شده‌است
بد نیست آگهی قدیمی ماشین ژیان را هم در اینجا ببینید
نوستالژی

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *